High school!

High school, vilket ställe!
High school i USA är precis som man ser på filmer, JÄTTECOOLT! Kanske är det inte så överdrivigt som att hela skolans elever ställer sig upp på borden i matsalen och sjunger som i High school musical, haha, men det är mycket som stämmer ihop med filmerna. Som att klockan ringer och alla skolans elever springer ut i korridoren samtidigt, hur fräckt är inte det?! 

Triad high school är skolan i New Lewisborg som jag kommer plugga på under året, det verka vara en jättefin skola med stor gemenskap och mycket roligheter. Det är lika bra att jag vänjer mig vid tidiga morgnar för i USA börjar schemat på morgonen redan 7.20 och så är det varje dag. Schemat ser likadant ut alla dagar i veckan så jag tror att jag ganska snabbt kommer in i rutiner men vi får väl se när jag kommer dit.

Jag har ju såklart också hunnit spana in killarna på skolan. Vilma och jag titta ut de snygga killarna innan idag och enligt bilderna var basebollkillarna snyggast<3
 
Take care!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0