99



Har inga fina bilder att bjuda på mer än mitt feta amerikanska liv;-)
Onsdagen var inte som vilken onsdag som helst, jag kände mig som en stjärna. 

Min coach i basketboll skrek ut "what are you doing girls, I have told you so many times... Amanda has played basketball for 3 weeks and are better than all of you!!!", ett skratt, leende och en extra stöttning för att kämpa lite till fick jag av coachen! 
Men än var det inte slut med att glänsa, tror ni inte tidningen kommer och vill intervjua mig och Hannah om utbytesåret och basketbollen, hallleluliaaa!! 

Take care! 

Mamma
2014-11-20 @ 06:53:14

Basketstjärna, blir det din nya sport??? Jag vet en som blivit glad, Looren.
Du får hålla koll på tidningen, skulle vara kul att läsa reportaget. Många kramar mamma

Annelie
2014-11-21 @ 09:53:46

Coolt med basket:). Lycka till i din nya karriär.
Ingela, läser också gärna repotaget.
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0