46

 
 
 
Mom and dad! 
Jag har inte pratat mycket om mina föräldrar men nu ska ni få läsa om hur familjen Sanger med två utbytesstudenter fungerar! 
 
Mom är personen som tar besluten och styr familjen helt och hållet, ingen får sin vilja igenom om inte hon är med på iden! Hon gör allt för vi ska trivas och älskar att prata om killproblem, (boys are bad, remember that girls). Mom är personen du alltid kan gå till om du har frågor eller funderingar, hon kan alltid svara och tar allt ansvar över vår skola, våra aktiviteter och vårt år som utbytes studenter! 
Dads favoritplats är garaget, om du inte hittar honom är han i garaget till 100%! Han är person som gillar att retas och skoja! Han älskar spela tv-spel och älskar ost, ni anar inte.. 
Han är personen som gör allt i hemmet förutom matlagning! Städning, trädgård allt! 
Om du vill ha kloka rådgivningar är dad fel person att fråga, han gillar att ha kul och lägger helst problemen åt sidan! 
En favorit är att vara med på mina snapchatbilder också!
Jag tycker om dem båda väldigt mycket och tillsammans bildar vi en crazy och rolig familj! 
 
Homecomming week väntar och det innebär att skolans elever ska följa en klädkod varje dag i skolan och på lördag är det homecomming! Ni ska få se mina outfits- ser så mycket fram emot veckan! Hoppas ni får en lika bra vecka! 
 
Take care! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0