Half MarathonđŸ’ȘđŸŒ







Yees, we did it! Jag Ă€r sĂ„ stolt över migsjĂ€lv! Att springa en halvmaraton kvĂ€ver tĂ„lamod och styrka och jag gjorde det över mĂ„llinjen! 13,1 miles löpning tog mig 2:13 timmar! 

Det var ett fantastisk lopp med totalt 15 000 löpandes i Columbus! Massor med mĂ€nniskor överallt och stĂ€mningen var pĂ„ topp. 

Vi har vĂ„rt lilla cross country team frĂ„n skolan samt nĂ„gra mammor och pappor sprang under lördagen och vi alla gjorde en fantasktisk prestation! Det var sĂ„ kul att vi kunde peppa och heja pĂ„ varandra inför och under loppet! Minne för livet❀ 

Take care! 
Sofia
2015-05-08 @ 06:19:29

Kanon jobbat!! Nu vet vi vad du o jag ska göra ihop (Berlin marathon kanske?😜) Gratulera familjen! Kram




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0