Christmas!
















Massor av roligheter när det är jul! 
Familjen Moore hade fulla dagar firandes med familj och vänner, 
Kvällen den 24 blev det julfirande hos dads föräldrar och alla kusinerna. Mycket sötsaker, grönsaker och stor köttbit blev till julmat- mums! Och massor av roligheter med kusinerna blev det hela kvällen, presentspel, bingo, hitta gurkan i julgranen och såklart de snygga pyjamasen! 
Saknar från den svenska julen att sitta tillsammans och äta istället för att alla går runt med mat i handen men kommer istället ta med mig hitta gurkan i julgranen hem till Sverige- hur roligt tradition som helst! 
Morgonen den 25 är den stora morgonen i Amerika. 
6 am smög Hannah och jag upp, brasan vad tänd så vi sprang upp, väckte resten av familjen för att få öppna alla presenter. Världens mysigaste morgon med hela familjen framför julgranen, brasan och med alla våra presenter framför oss. Julfrukost hemma med massor av gott! 
Klänningar på och vidare till moms föräldrar där vi startade presentöppning innan maten- dem är för nyfikna för att vänta till efter maten! Skinka och två bakad potatis blev severat med hur många sorter som helst av julgodis. Det jag saknade mest från julbordet var min favorit julost, knäck och glögg! Mycket av dessa mumsigheter får det bli nästa julafton:-)  Det blev en mysig julafton med småkusinerna och mycket spelande och lekande.
Julfirandet i Amerika 2014- minne för livet! 

Take care! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0