En comeback!

God jul alla fina människor! 
Det är inte så att jag gått i ide för jag inte bloggat på mer än 2 veckor, jag lovar! Jag kommer fortfarande blogga som vanligt men dem senaste 2 veckorna har bara varit stress med mycket roligheter dock! Ett långt inlägg med många bilder ska ni få då jag ligger i sängen julafton och för första gången på länge känner att jag har tid, även om jag har 1,5 timme till shopping, haha!
 
Efter den underbara resan på västkusten skugga jag en väns mamma på courthuset! (Kort kommentar)- fantastisk dag, mycket intressant kanske framtida jobb! 


Pynta granen med hela familjen, vi ville att julen skulle närma sig med stormsteg! 

Systrarna Moore är alltid redo för basketbollmatchen! 2 förluster men vad gör det när vi har så himla roligt tillsammans ändå:-) 

Att spana in killarnas basketmatch är alltid en höjdare, många av skolans elever håller låda och hejar som tusan, jag är nu en av den- så mycket kul! 

Hur söta som helst<3 



We love to party with our friends, Secret Santa was there and we had a wonderful night! 


Julparad i North Lewisburg, julen är på g. 






Zoo ljus, jag var överraskad hur mycket fint! Som ni kan se på bilderna var där hur mycket ljus som helst! 

Happy birthday to the best American mom, I am so thankful for living in her house and for all help I get from her every day! Love her

Söta syskon i soffan, inte lätt när man jobbat hårt i skolan dem sista dagarna! Det var fruktansvärda 2 sista dagarna med 6 stycken 2-timmars prov och 4 minuters paus mellan den, jag trodde inte jag skulle få fira jul detta året när jag satt där! 


Jag skojar inte, en trädgård- kan bara finnas i Amerika. Detta är inte det ända huset heller, jag lovar, det finns många fler! 







Julbak hela tisdagen hos Grandma och Grandma! Tur vi är 4 st som kan hjälpa dem båda med julmaten. Massor av sötsaker och massor av choklad, kan inte säga mer än att jag lägtar till att få äta (även om Zack och jag smaka på allt igår)! Mums, jag tror jag är redo inför julen nu! 

Take care! 
Mamma
2014-12-24 @ 16:03:23

From all of us to all of you a Very Merry Christmas




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0