Grand Canyon















Grand Canyon går inte beskriva med ord och går inte visa med bilder! Det mitt öga såg var något alldeles speciellt. 
Det kändes som jag fick kontakt med högre krafter. 

Grand Canyon är så jättestort, under 17 miljoner år har vattnet från Colorado bildat hålet! 446 km lång, 30 km över hålet och 1800m djup, så fantastiskt! 
Vi tog massor av bilder och vandrade ner 1 mile ner i hålet, det var kämpigt men så underbar! 
Platsen kommer förevigt finnas i mitt hjärta<3

Take care! 
Birgitta Engbe
2014-12-01 @ 21:27:56

Hej Pandis !där skulle jag vilja varit med, måste vara grymt. Fafs ps farmor hälsar ds

Annelie
2014-12-02 @ 15:46:27

En av mina drömmar,att få åka till Grand Canyon och fotografera. Superfina bilder du tagit. Sköt om dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0