81


Halloween, sista fotbollsmatchen med Triad och mycket basketbollträning! 

Det blev som en chock i morse när jag sprang ut i flip-flops och shorts till baketbollträningen i morse och möttes av snöstorm, välkommen fina vinter! 

Veckan har varit super för mig! 
Fösta håra och jobbiga träningspass med basketbollen- vi alla har haft träningsvärk hela veckan, haha! Halloween firande i skolan med dekorationer och kakor! 
Och veckans prova på... Aldrig har jag försovit mig men i fredags! Dad väcker oss alltid men att ställa klockan på PM istället för AM gjorde att vi vakna 8 då första lektionen redan slutat- roligt och så skönt med sovmorgon;-) 
Slutbetygen för första terminen blev veckans avslut i skolan denna veckan, min favoritbokstav nästan överallt<3 
Hoppas ni alla hade en lika bra vecka som mig! 

Take care! 


Birgitta Engbe
2014-11-02 @ 12:55:15

Hej Amanda, det är så skönt att höra att skolan går bra och att bokstäverna är rätt i betygen, sen inte att förglömma att du mår bra / kram farmor o farfar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0