97










Wowwow! 
Fredagen var en lat dag i skolan, många klasser var på utflykt så lärarna tog det lugnt och lät oss spela spel. Fredagkvällen- basketmatch! Första riktiga matchen för mig då jag verkligen spelade, hela laget skrek när jag sprang ut på planen, vilken stöttning!! 
Pro-shouting 4 timmar med basketen under lördagsmorgonen gjorde att jag är en mycket bättre basketbollspelare, känslan efter ha gjort en 3-poängare är obeskrivlig, glädjen sprids ut till fingertopparna!  Eftermiddagen och kvällen blev det inköp av vinterjacka och skor men också skräckfilm men basketvännen! 
Efter smått snöande under söndagseftermiddagen när vi var och tittade på Zacks show som var super önskade vi alla mycket snö till måndagen! Önskningar kan gå i uppfyllelse, mycket snö under natten gjorde att både skola och träning blev inställd:-) wiihio, sovmorgon, mycket lek i snön och film- bästa måndagen på länge!! 

Take care! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0