Basketboll



Basketboll!!
Basketboll är inte bara att dunka in bollen i korgen, det är så mycket mer... Jag började från 0! Kunde inte reglerna i spelet, kunde inte springa med bollen, inga skott eller layups när jag kom till första träningen. Tjejerna som spelat sedan de var 6 år kunde inte hålla sig från skratt men jag utvecklas varje dag, varje minut av de hårda träningarna! 
"En lång, snabb, stack och motiverad tjej som du kan bli riktigt duktig" är vad min coach säger. 
Dribbla, skjuta och förstå spelet är vad jag behöver!
Hälften av alla skott sitter i korgen efter två veckors träning, wiiho! 
Jag ser fram emot basketbollsäsongen och jag är så glad att få träna med alla fina basketbolltjejer varje dag! 

Pappa- du får nog sätta upp en basketkorg utanför garaget tills familjens nya basketstjärna kommer hem;-)

Taket care! 


Pappa
2014-11-13 @ 05:42:50

Härligt, jag fixar en basketkorg :-)

Sofia Engbe
2014-11-14 @ 05:57:36

👍 Coolt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0