58

 
My family, my sisters! 
Amerikansk tjej in real, alla presidenter från Gerorge Washington till Barack Obama är som at sjung blinka lilla stjärna nu! 
 
Jag är så otroligt tacksam för våra underbara vänner som tagit hand om oss och bjudit in oss till deras familj! Att vara en ny medlem i en familj, få en ny dotter är inte så enkelt! Regler och rutiner som familjen skapat tillsammans kan variera mycket mellan familjer. Saker man inte tänker på! Måste jag äta upp allt från talriken under kvällsmaten? Får jag ha min telefon på mitt sovrum? 
Allt är inte lika självklart och vi alla har åsikter om dessa frågor, det viktigaste är att ha en öppen relation och prata om allt så det inte blir missförstånd och bråk! 
Både jag och Hannah har lämnat de tråkiga av byte av familj bakom oss, vi ser istället fram emot allt roligt som är framför oss och njuter av tiden just nu! 
 
Take care! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0