242





Efter en tuff vecka i skolan fick gör göra det som jag tycker alldra mest om! 
Vi hade en jättefin och solig dag och jag vann både diskus och kula! Yesyes! 

En flicka kom från ingenstans och vann både diskus och kula. Jag mötts av liknande konversationer varje tävling men jag älskar det! Igår mötte jag en pappa från en kastande i killarnas klass och han frågade mig om jag vann diskusen. Jag svarade ja och han fortsatte, vann du kulan också? Jag svarade ja men innan jag hann fortsätta frågade han, var kommer du ifrån? Sverige, jag är en utbytesstudent i Amerika under ett år! Så svarade han- det var inte rättvist men du kan gärna träna med min son! 

Take care! 
Anonym
2015-04-13 @ 07:22:31

Grattis till fina tävlingen / kram från farmor o farfar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0