Best night🎉











Min favorit restaurang och en av mina favorit kvĂ€llar! 
Downtown Columbus Àr ett mysig stÀlle och med Japanese steakhouse med familjen kunde det inte kvÀllen bli bÀttre. Vi hade en japansk kock som var helt underbar- jÀtteduktig i köket och vÀldigt skÀmtsam! En underbar skatt hade han ocksÄ , varje gÄng han skratta kunde du inte lÄta bli att sjÀlv skratta.
En promenad i staden och bio pĂ„vĂ€gen hem avslutade kvĂ€llen pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt! "The duff" var den rĂ€tta filmen för hela familjen- en rolig tonĂ„rshistoria! 

NĂ€sta gĂ„ng jag ser Columbus springer jag en halv matarthon... kommer jag komma över mĂ„llinjen? 

Take care! 
Sofia
2015-04-26 @ 11:18:00

Klart du klarar det- you go girl!! (Coolt med ArnoldđŸ’ȘđŸ’Ș!)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0