Happy Valentines DayđŸŒč













❀ Roligheter och överraskningar ❀
Under morgonens första minut överraskades jag av den fina skylten frÄn min Àlskade syster frÄn Tyskland. Massor av glÀde och kÀrlek till henne! NÀr jag kom upp vÀntade alla hjÀrtansfrukost med blommor, presenter, chokladdoppade jordgubbar, vÄfflor, sirap och bacon- sÄ gott och fint gjort av mina amerikanska förÀldrar! Vi alla njöt av frukosten och systrarna Moore förberede sig för vÄr sista basketboll match! En mycket bra spelad match frÄn oss alla men en förlust med 2 poÀng- sÄ nÀra!!
Fler överasskningar vĂ€ntade, laget kallade upp "the exchange students" för att tacka oss för en bra insats. Fina kort och presenter fick vi av tjejerna- kommer sĂ„ saknar att trĂ€ffa dessa tjejer varje dag under trĂ€ningarna! 
Det blev sĂ„klart ocksĂ„ en massa firande för seniorna som spelade deras sista sĂ€song för Triad! 
Vi skynda oss hem i snöstormen för ett snabbt ombyte innan det var dax för bowlingkvĂ€ll! En super rolig kvĂ€ll med med fina resultat frĂ„n oss alla, familj och vĂ€nner! "The 4N", Hannah och mig vann första matchen- yeho, vi var grymma! En oförglömlig dag avslutades med film och mys! 
Jag Ă€r superglad att ha fĂ„tt fira alla hjĂ€rtans dag i Amerika! ❀

Take care! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0