Vintertid!

Det känns som jag har kommit in i veckobloggande. Söndagkvällen, bland alla förbredningar inför veckan lägger jag alltid lite tid på bloggandet! 
Tiden går swiss snabbt i veckorna och månaderna går förbi mig en efter en... 
Det är mycket som händer på andra sidan Atlanten men jag njuter av varje dag jag vaknar upp till! 

Sista veckan i januari var underbar med 3 skoldagar och en field trip till Ronald Mcdonald hus i Columbus avslutade veckan! 




En solig och snöig måndag hemma! Det promenad i vår lilla skog och filmmys hela dagen! Kan man kanske önska en till måndag som denhär!? 

Torsdag igen och skolan inställd för snöovädret i North Lewisburg! Träning och släta upp ansiktet kunde inte passa bättre en dag som denna;-) 

Fredag och Amanda som farmer girl! Basketboll killarna spelade match och vi klädde upp oss i famer style- en stil jag älskade<3 Hatt, lockar i håret, rutig skjorta, vita jeans och stövlar! Here we go! 

Lördag och söndag bjöd inte på många bilder... Plugg, träning, match är en snabb sammanfattning och såklart blev söndagens avslutning Super Bowl! 
Ha en fin vecka allesammans!

Take care! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0