2 more days...



Jag älskar er alla! Efter Zacks fantastiska konsert, som och var ett genrep inför hans tre veckors Europe trip igårkväll tog vi bilen hem som vilken annan dag som helst. När vi kommer hem står en massa bilar pakerade på våran och farmor och farfars uppfart!? Jag undra varför men ifrågasatte det inte! Röster kom från baksidan så vi går runt huset för att se vem det är... När vi kom runt huset  står hela familjen, våra vänner och personer varit där för oss under hela året redo att ropa "SURPRISE"! Både jag och Hannah blev så överraskade och så glada att får se alla igen! Alla kom för att säga hejdå, krama oss en sista gång och önska oss en trygg resa hem.
Jag är så tacksam över alla fina människor jag mött under året och dem alla har en plats i mitt hjärta! Jag kommer sakna allt och alla men det känns mycket bättre när jag vet att jag snart kommer tillbaka! Lots of love❤️

Take care! 
Mamma
2015-06-15 @ 22:30:29

Vilken överraskning och fin avslutning. Hälsa familjen ❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0