298




"Fighting cardinals", bästa tjejen i field eventen tillhörde mig! Det blev en fin avslutning från min sista säsong i sport under mitt high school år! Jag har tagit med mig så mycket roligheter och bra prestationer i både cross country, basketball och track and field! 
Vad kommer jag hitta på när jag kommer hem? 



Softball girls! 
Våra Triad cardinals girls gjorde oss alla stolta när dem första vann distrikt, sedan regional, kom till state och vann sin första match i state. 
Igår spelade dem sista matchen om vem som skulle bli state champion 2015. Tjejerna gjorde ett jättebra jobb och även om den förlora 0-1 och blev andra team gjorde dem en fantasktisk match, tjejerna är grymma! Det har varit en upplevelse att följa tjejerna, dem lärde mig en ny sport! 

Take care! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0