IKEA









SVERIGE!!
Jag saknar mitt land, jag saknar maten och dem svenska bokstäverna Å, Ä och Ö! Ett besök på Ikea gjorde dagen till den bästa, jag kände mig som hemma! Lösgodis och knäckebröd var givna köp  att mumsa på senare. Köttbullar med lingonsylt var ett måste för svensken på Ikea! Familjen är fortfarande fundersamma till köttbullarna med lingonsylten men jag älskar det! 
Och såklart, inte trodde jag att jag skulle saknar mormors plastpåse klämmor men jag kan berätta att det göra jag! Dem är så praktiska och jag saknar synen av dem var gång jag öppnar lådorna i köket. 
Men men, efter två och en halv timme och ett hejdå av Ikea lever jag livet som den amerikansk tjejen igen! 

Take care! 
Mormor
2015-03-18 @ 09:29:03

Visst är dom jättebra
kram mormor

Mormor
2015-03-18 @ 10:58:44

Visst är dom jättebra. Kram mormor

Mormor
2015-03-18 @ 11:00:03

Visst är dom jättebra. Kram mormor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0