Veckan slut!










Så var denna helgen, och även februari, slut. Säger det igen, tiden går så fort. Jag trivs jättebra med min familj, vänner, skola och allt annat som fyller mina dagar med roligheter. 
Det är inte förens nu jag inser hur mycket jag kommer sakna allt och alla. 

Friidrott säsongen börjar kommande veckan och jag så taggad på att få kasta diskus, stöta kula och styrketräna som ett freak igen, jag kan inte vänta till snön försvinner och jag får springa ut och kasta.... 
Men så, bilderna beskriver min sista vecka i februari! Zack har stått på scenen hela veckan och vi har suttit som publik- mycket fina föreställningar! I torsdags fick jag äntligen fixat min färgning av hår också... Haha, Hannah och jag expremiterade lite för mycket förra helgen och lyckades få mitt hår till en röra med färger- nu är det i alla fall fixat och fint igen! 

Prov och hårt arbete i skolan väntar hela veckan.

Take care! 
Anonym
2015-03-13 @ 16:10:33

❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0