Äntligen!


Ms Dunham, glada och hjälpsamma engelsk lärare! 

Ms Wells är min Reality Skills lärare.
Vi lär oss att laga mat, sy, design i hus och bra saker att veta till ditt framtida liv! 

Ms Turner är min mattelärare! 


Mr Johnsson, government och American Studies! 

Nu har jag äntligen tid att skriva en massa när skolan är över och alla läxor är inlämnande! Den sista veckan i skolan var jobbig och så stressig. Vi hade prov, exam i alla ämnen och jag satt och pluggade timmar varje kväll, men nu är det över och det är så skönt att säga att vi har SOMMARLOV! ☀️


Jag var så glad att veta att det är sista gången jag sitter på en trång, kall och illaluktande gul amerikansk skolbuss. Men det har varit en resa att få åka med skolbussen. Något speciellt att vakna 5;30, stå och vänta i alla väder för bussen att komma och halvsovandes höra konversationer, ungdomar skrikande och dålig musik spelandes!

Sista selfie i badrummets spegel i skolan! 

Sista gången jag får se mitt skåp! 

Hela skolåret har varit en underbar resa och jag har fått uppleva och lära mig så mycket. Jag är så glad att jag valde att High school för ett år! Det är något speciellt:-)

Take care! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0